לפני מספר ימים שוחחתי עם ציפי בטלפון, והתעמקנו בכדאיות של בנית אתר לעסק.
באמצע השיחה דפקה על הדלת של ציפי ביתה בת 5, ושאלה אם היא יכולה ללכת לשחק עם השכנה. ציפי הסבירה בטוב טעם ובסבלנות שאנחנו נמצאים בתקופת הקורונה ואי אפשר ללכת לשחק אצל השכנים.
הילדה המתוקה לא אמרה נואש, ופנתה דרך החלון… ביקשה שוב ושוב במתיקות: "אמא אני יכולה ללכת לריקי". לצערה הרב אמה סירבה והיא התאכזבה כל כך. אבל לא התייאשה. היא אזרה אומץ והרימה את הטלפון מהצד השני וביקשה בקול מתחנן "אמא אני רוצה ללכת לריקי"
אני וריקי צחקנו על כשנחשפנו ל"אשת שיווק" עתידית. היכולת שלה לא להרפות, הזכירה לנו תכונות נחוצות כל כך לאיש מכירה.
תוך כדי חיוך נזכרנו במשפט המקסים, שהיא המחישה לנו
"אם לא נותנים לך להיכנס דרך הדלת, סימן שאתה צריך להיכנס דרך החלון"
הילדה התמקדה במטרה: ברצון שלה לשחק עם חברתה. מטרה ברורה בשילוב רצון חזק סוללים לנו את הדרך להצלחה.

המסקנה✍️
ההצלחה בעסק שלנו תלויה ביכולות האישיות שלנו. היכולת להיות שונים ,יצירתיים ,ונועזים.
הם המפתח להצלחה שיווקית.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.